شیراز چهارراه ملاصدرا خیابان بعثت پلاک ۲۹ طبقه اول
کد پستی ۵۶۸۹۶-۷۱۸۳۶
۶۵۱۱ ۳۶۲۸ ۰۷۱
۷۷۴۴ ۵۵۷ ۰۹۳۵
info@eramhost.com
gcms@eramhost.com



درباره ما


معرفی شرکت

شرکت فناوری ارم با گردآوری نیروهای متخصص فنی و مدیریتی که بیش از ۱۵ سال در زمینه فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک فعالیت داشته اند آغاز به کار نموده است. این شرکت کوشیده است تا با اعمال روشهای مدیریتی صحیح و نوآورانه کیفیت سرویس خود را ارتقاء داده و ترجیح مشتریان باشد.

خدمات شرکت ارم در حوزه اینترنت می‌باشد که در زیر به توضیح آن می پردازیم



خدمات شرکت



ثبت دامنه

دامنه اینترنتی، نامی است که نشانی وب سایت محسوب میشود و مانند شماره تلفن یا آدرس پستی یکتا است و مخاطبان با دانستن آن میتوانند به سایت اینترنتی دسترسی یابند.
جستجوی دامنه آزاد و ثبت دامنه اولین گام جهت حضور در عرصه وب است. هر نام دامین از دو بخش تشکیل شده است که بخش اول که بخش اصلی نام دامنه است که بهتر است متناسب با نام موسسه، شرکت یا نام محصول شما باشد و بخش دوم که پسوند دامنه نام دارد که با توجه به نوع فعالیت سایت انتخاب می گردد.

ثبت دامنه


هاست

سرور هاست، یک کامپیوتر با سخت افزار قدرتمند و تنظیمات نرم افزاری خاص است که در مراکزی امن و مجهز به اسم دیتاسنتر جهت اتصال همیشگی به اینترنت قرار می‌گیرد.‎
هاستینگ ارم بر روی سخت افزارهای مختص سرور در پیشرفته ترین مراکز داده هاست دنیا، در آمریکا، کانادا و اروپا واقع شده و بصورت شبانه روزی توسط مهندسین و تکنسین های مجرب و سیستمهای مانیتورینگ مورد نظارت و پشتیبانی قرار دارند.

سفارش هاست


سرور

سرور مجازی راه حل ارزان جهت رسیدن به سرعت٬ امنیت و پایداری بالا در میزبانی سایتهای مهم شرکتی و سازمانی است.
سرور مجازی وی پی اس VPS با داشتن برتری در منابع و امنیت نسبت به سرویس هاست اشتراکی و ارزان بودن نسبت به خرید سرور اختصاصی، برای سایتهای مهم و پربازدید مناسب و ضروری است. علاوه بر خدمات و سرعت بهتر در یک سرور، امنیت اطلاعات و ثبات و پایداری بیشتر نیز با خرید سرور مجازی فراهم میشود.

سفارش سرور


طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی در ارم، کاملا سفارشی و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری انجام شده و جهت توسعه کسب و کار آنلاین شما نیز خدمات سئو و تبلیغات گوگل به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.
در کدنویسی قالب طراحی وب سایت نیز تمامی اصول اصلی سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود. طراحی سایت در ارم به صورت واکنش گرا می باشد به طوری که سایت های طراحی شده متناسب با همه پلتفرم ها تغییر در سایز و چینش صفحات داشته و به شکل صحیح و کامل نمایش داده می شود.

نمونه پروژه ها


سئو

لازمه هر وب سایت پس از انجام پروژه طراحی سایت، پیدا شدن و دیده شدن توسط مخاطبان است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتورهای جستجو برای یافتن سایت ها و موضوعات مد نظر خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله ارگانیک برای جلب بازدید کننده، سئو سایت برای موتورهای جستجو است.
اگر به دنبال برندینگ و افزایش رتبه سایت و بازدید و فروش بیشتر در وب سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، بهره مندی از خدمات حرفه ای سئوی ارم، بهترین گزینه برای رسیدن به این هدف است.

بیشتر بخوانید


گواهینامه SSL

پروتکل SSL ، یک استاندارد وب برای کد کردن اطلاعات بین کاربر و وب سایت است. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می شوند به شکل کد در آمده و ارسال می شوند و بنابراین اطلاعات رد و بدل شده از هک شدن یا استراق سمع محافظت می شوند.
امنیت یکی از اولویت‌های مهم گوگل است وگواهی SSL یکی از عوامل اصلی بالا رفتن رنکینگ سایت‌ها در این موتور جستجو میباشد.

خرید گواهینامه


پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته



تماس تلفنی

دامنه و هاست: ۷۷۴۴ ۵۵۷ ۰۹۳۵
طراحی سایت: ۳۵۳۳ ۳۰۶ ۰۹۱۷



چت آنلاین

از طریق چت آنلاین می توانید با پشتیبانی شرکت به راحتی مکاتبه داشته باشید.




با ارم به اینترنت بپیوندید



به کانال تلگرام ارم هاست بپیوندید


logo-samandehi